Archiv článků

4. skupina opět na farmě

26.04.2015 00:00
V neděli 26. 4. 2015 se 4. skupina s několika dalšími dětmi vydala na dlouho očekávanou cestu – celodenní výlet do Častolovických Horek za strejdou Rázkem spojený s oslavou hned dvojích narozenin. Ihned po příjezdu si pro nás strejda připravil bojovku – od Čestické hospody jsme si...

Jízda zručnosti

19.04.2015 00:00
V neděli 19. dubna jsem se všichni sešli na dvoře. Čekala nás jízda zručnosti.Soutěžilo se ve třech dispciplínách - jízda zručnosti, přenášení kelímku s vodou a testík o dopravních značkách a cyklistice. Na konci jsem dostali sladkosti a diplomy. Všichni si to moc užili a byly spokojení. 2....

3. skupina na farmě

18.04.2015 00:00
Jednu sobotu jsme strávili u pana Rázka, káceli jsme strom a pak jsme nesli špalky na oheň a potom nosili i větve. Holky a teta sbíraly hovínka od koz a koňů a kameny. Potom jsme se mohli každý projet na čtyřkolce a potom nás vezla teta Opravilová. Celé odpoledne se nám líbilo.   Renda, 3....

Velikonoce v Potštejně

04.04.2015 00:00
V sobotu 4. 4. 2015 mě hodné děti z  2. skupiny s tetou Štokovou vzaly s sebou na výlet. Společně jsme vyrazili na zámek Potštejn, kde se konal tradiční velikonoční řemeslnický jarmark. Na cestu nám svítilo sluníčko, bylo krásné jarní počasí. V areálu zámku stály...

Upravený vnitřní řád domova

16.03.2015 17:58
Ve složce dokumenty, odkazy je možné nahlédnout do nově upraveného Vnitřního řádu domova.

Výlet za strejdou Rázkem do Častolovických Horek

08.03.2015 00:00
Vyjeli jsme v 9:00 ráno. Na místě jsme byli v 9:45 a pak jsme čekali na strejdu, až nám ukáže cestu k jeho farmě. Odložili jsme si věci a šli jsme makat. Kouleli jsme kolo sena pro koně, kozy a ovce, přenášeli jsme větve (to hlavně Sebík a Kristián) a kamení (Katka a Amálka) a Jirka sbíral větvičky...

Exkurze do Mladé Boleslavi

25.02.2015 00:00
Nejdříve jsme se nasnídali, potom jsme nasedli do auta - já, Květoš, Lucka, Renda, teta Martinková a strejda Boháč - a jeli jsme 1,5 hodiny do Mladé Boleslavi. Přijeli jsme do továrny, která byla hodně veliká. Pracuje tam asi 757 lidí. Dělají tam sedačky do aut - potahují je,...

Víčka pro Adélku

17.02.2015 00:00
Stále pokračujeme ve sbírce pro Adélku, za každou pomoc děkujeme.

Masopustní průvod Žampach

08.02.2015 00:00
V neděli 9. 2. 2015 jsme se vydali vstříc sněhové vánici do Domova pod hradem Žampach, abychom se připojili ke tradičnímu masopustnímu průvodu, který domov již řadu let pořádá. Ačkoliv byl letos průvod v poněkud menším počtu vzhledem k nepřízni počasí a chřipkovému období, i tak se vydařil. Pro...

Mini farma Častolovické Horky

01.02.2015 00:00
S novým rokem s naším domovem zahájil spolupráci (doufáme, že dlouhodobou) pan Jaroslav Rázek, majitel Mini farmy Častolovické Horky (webové stránky). Pan Rázek nejprve seznámil děti se zvířátky z jeho farmy a nastínil zpočátku teoreticky formu spolupráce - děti se naučí o zvířata...