Rozhodnutí zadavatele o zrušení výběrového řízení dne 14.5.2021

 

 

 

Poptávkové řízení – vyhlášení výzvy dne 16.04.2021

 

 

Věc: Výzva k předložení nabídky na „Veřejnou zakázku malého rozsahu“ s názvem „Stavební úpravy, rekonstrukce kuchyně na kancelářské prostory

Přílohy:

obchodní podmínky: ulozto.cz/file/jPDV4CVjArpR/obchodni-podminky-doc

čestné prohlášení: ulozto.cz/file/ONXzaXo7yQz8/vzor-cestneho-prohlaseni-doc

návrh smlouvy o dílo: ulozto.cz/file/Q2wRVIRMNKqd/navrh-smlouvy-o-dilo-docx

cenová nabídka/položkový rozpočet: ulozto.cz/file/7gHyECTYnqrX/cenova-nabidka-polozkovy-rozpocet-xlsx

zadávací dokumentace: ulozto.cz/file/YUXUzqOm98MN/zadavaci-dokumentace-docx

výzva: ulozto.cz/file/ojeN3YhJSBL1/vyzva-docx

 

Zveřejněno 16.04.2021

Termín podání nabídek: 03.05.2021 do 12:00 hodin

Mgr. Jaroslav Doušek, zástupující ředitel zařízení

 

Poptávkové řízení – vyhlášení výzvy dne 01. 11. 2018

 

Věc: Výzva k předložení nabídky na „Veřejnou zakázku malého rozsahu“ s názvem „Projekční práce – úprava hospodářské části areálu a kancelářských prostor

Přílohy:

Priloha c. 1 - Obchodni podminky 2018.doc (93696)
Priloha c. 3 - cestne prohlaseni 2018.doc (40960)
SOD_DD_01_2018.doc (70656)
Soupis prací 2018.xlsx (15925)
Zadavaci dokumentace 2018.doc (66048)

 

Zveřejněno 01. 11. 2018.

Termín podání nabídek: 16. 11. 2018, 12:00 hodin.

Mgr. Ondřej Výborný, ředitel zařízení